Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Kalas

Idag har vi varit på kalas hos Mirandas kusin,
världens bästa Mathilda som fyllt tre år i veckan!!!

 Du bara växer o växer tjejen!! Kan inte förstå att du är tre år redan...=)

Åkte förbi en sväng i Sunnansjö för o besöka svärföräldrarna med de var på vift så det var bara o fara vidare hem.. Handlade lite och gjorde Tacos till kvällen.

Har badat med min prinsessa på kvällningen. Det är helt klart det absolut bästa hon vet och då är det så roligt för man blir så glad av att se henne så glad...




♥Min fina tjej♥


Tror jag ska kika lite på True Blood SE3 när Miranda somnat...

Imorgon drar vi till Sunnansjö på förmiddan och gör ett försök till=p

Go kväll!


Kommentarer
Postat av: Britta

Ni är så välkomna så =)

2010-07-31 @ 23:23:19
Postat av: Kitty's Closet [Ny blogg!]

Ett hej förgyller dagen, så... HEJ!

2010-08-01 @ 19:11:51
URL: http://kittyscloset.blogg.se/
Postat av: Kitty's Closet [Ny blogg!]

Ett hej förgyller dagen, så... HEJ!

2010-08-01 @ 19:11:52
URL: http://kittyscloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"