Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

GRATTIS!

Idag fyller Emanuel år!!

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!

önskar
Miranda
Johan o Johanna


*


Har precis kommit från BVC. Miranda fick sin 6 månaders spruta och hon blev knappt ledsen. Så skönt.. Jag som är så spruträdd. Fick direktiv om nya matvanor också. Bort med ersättning helt, och fler mål mat/gröt om dagen. Sen välling resten. Trodde man skulle ha ersättningen mycket längre men tydligen inte. Men eftersom Miranda inte är så förtjust i vällingen så får jag väl börja lite försiktigt med att vänja av henne. För ersättning är ju rätt sött o gott. Men hon blir väl inte direkt ledsen om hon får fler mål mat...;)

Gick en vända på stan och köpte två bikinis. Inte direkt samma storlekar man brukar ha. Skrämmande... Blev även en solhatt åt Miranda. Så nu är vi redo för Öland om ca en vecka! Längtar!!


Kommentarer
Postat av: Farmor

Skönt att det gick bra med sprutan.

2010-07-09 @ 14:11:09
Postat av: Hanna o flickorna

kerstin fick sina sprutor igår, o hon blev inte heller ledsen denna gången! o hon fick inga biverkningar alls denna gången, hoppas miranda klarar sig också!

2010-07-09 @ 18:26:41
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: Lina

vi bor vid böda =) Ni med?

2010-07-09 @ 19:53:02
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/
Postat av: Lina

Hörru, hur tillagar du vällingen?

Mindie vill ju inte ha välling längre förrän nu då vi börjat tillaga den på spisen och vispar den, den blir mycket bättre i konsistensen och Mindie äter nu upp heeela flaskan =)

Värt att testa!

Kul med nytt i garderoben också! Och hoppas att hon inte blir dålig av sprutan!

2010-07-09 @ 22:18:27
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/
Postat av: Hanna o flickorna

haha jadu...tydligen så är naveln nå typ av balanscentrum eller nåt. Fattar inte heller varför de funkar, men OM de nu funkar så är de huvudsaken. Min pappa berättade för mig idag att man förut hängde en liten gummirem under bilen (Typ som sånt där godissnöre såg de ut). De hängde mitt under bilen så de släpade i backen, tydligen så skulle de också hjälpa mot åksjuka, o de låter ju ännu sjukare än ett plåster på naveln tycker jag, haha. :-) Men jag vet egentligen inte varför de ska funka med de, men man klämmer ihop naveln litegrann o sätter dit plåstret medan man åker. Får se om de håller i sig att de går bra o åka, i så fall måste ju plåstret va lösningen

2010-07-09 @ 22:36:45
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"