Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

En vända på stan'..

Snart ska jag gå upp en vända på stan med mamma.. Sen ska jag åka och måla klart. Jag säger att jag ska måla varje dag men det lsutar ju bara med att jag slappar i värmen... Men idag SKA jag (för pappa kommer hem imorgon!) Så då måste jag va klar, eller måste och måste. Det känns bättre om jag är det.

Har mina bruna linser idag. Tycker det är skitkul o variera!!




Och Miranda kutar runt för fullt i gåstolen.. Hon har verkligen fått in tekinken nu.


Kommentarer
Postat av: Farmor

Ja nu får du baske mej ta och måla klart, du har ju hållt på med de heeeela sommarn ju =) Fina lilla "tjocksmockan" gullefjun =)

2010-07-16 @ 12:32:10
Postat av: Sandra

Shit vilka ögon du fick ;)

2010-07-16 @ 17:00:00
URL: http://viiii.blogg.se/
Postat av: Lina

Du passar riktigt bra i bruna ögon =)

Hahaha jaa jag ska försöka få honom till alla =)

2010-07-16 @ 23:20:35
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"