Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Vägning o mätning

Har nyss kommit hem från BVC. Idag var det andra vägningen för Miranda. Hon åkte hem från BB med en vikt på 3325g ochh nu väger hon 4060, 2 veckor + 3 dagar gammal! Så hon växer på jättebra tyckte dom.. Och så var hon 52cm lång (49cm när hon föddes). Får inte gå för fort bara, vill ju att min sessa ska va så där liten och snutting länge..=)

Efter vägningen blev vi kvar på Babycafét ett tag där vi träffa bl.a. Lina & Mindie och Emma & Arvid. Var så trevligt o sitta o prata lite. Sen var det sångstund också, Miranda somna som en stock till första sången... Haha

Snart slutar Johan, antar att han kommer vara som ett X när han kommer hem efter första arbetsdagen på flera veckor. Han hann jobba 2 dagar efter julledigehetn så i princip har han inte jobbat sen 18 dec. Och så fick han knappt sova nått inatt för Miranda var lite knölig. Så han är nog liiite trött.

Sen kommer Tessa på besök och jag tror Lisa skulle kika förbi, har inte träffat henne på säkert över en månad!!!! Hon har varit i Thailandet i 3 veckor, antar att jag kommer känna mig som världens vitaste.

Ne nu blir det lite fika! Kraaaam









Kommentarer
Postat av: Emma&Arvid

Tack för en trevlig stund på villgott, hoppas man får se er där fler gånger :-) Så söt liten prinsessa ni har!! kram

2010-01-25 @ 16:32:56
URL: http://emmajohanbebis.blogg.se/
Postat av: Jojjo*

Glöm inte att anmäla dig till veckans blogg ;)

Kram!

2010-01-25 @ 20:10:01
URL: http://jojjjjoh.blogg.se/
Postat av: Britta

Hahaha, var det därför Lisa tala så ininorden när jag ringde =) Skönt att första "ensamma" dan har gått bra. Puss o kram från oss

2010-01-25 @ 20:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"