Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Ljuva livet

Tack för alla gratulationer och fina kommentarer! Ni är underbara!

Idag har vi inte gjort mycket alls, jag fixade till min utväxt på fm så nu känner jag mig lite fräschare. Det var ett tag sen sist. Sen har jag städat lite lådor så jag kunde lägga ner alla fina kläder vi fått till Miranda...
TACK SÅ MYCKET FÖR ALLA FINA PRESENTER
ni som varit på besök..

Jo, de var här från BVC också kom jag på. Med lite broschyrer och info om deras verksamhet.

Miranda är hur snäll som helst, hon skulle kunna sova hela nätterna om det var så men jag lär ju väcka henne så hon får äta lite emellanåt. Men hon bara somnar om sen så vi har det så mysigt. Igår la vi oss vid elva, sen ammade jag henne vid två, somna om, vid fem och sen sov vi till nio. Hon säger inte ett knyst, bara äter och somnar om. Ja fortsätter det så här så får jag verkligen vara nöjd! Dagarna fungerar ungefär lika... Men jag antar att det kommer väl bli annorlunda.

Imorgon blir Miranda 1 vecka och så blir det lite besök, Johans mormor o morfar, bror med familj och en av hans jobbarkompisar skulle komma förbi.


Kommentarer
Postat av: Madelene - Mina Drömmar, Mina Foton.

hon är så duktig! :)

2010-01-14 @ 19:39:15
URL: http://madde91.blogg.se/
Postat av: Farmor

Sötnosen =)

2010-01-14 @ 19:53:37
Postat av: Sandra

Fina tjejen då! :)

2010-01-14 @ 21:37:45
URL: http://viiii.blogg.se/
Postat av: Tessa

Finaste skruttan ju!!!!!!!!!

2010-01-15 @ 09:49:49
URL: http://tessa84.blogg.se/
Postat av: Ida

Grattis grattis!

Hon är verkligen en riktig prinsessa....såååååå söööt!

2010-01-15 @ 17:48:33
Postat av: Johan & Hann

2010-01-15 @ 22:09:39
Postat av: Johan & Fanny

Grattis tjejen!



Hon kommer bli minst lika söt som mamma utan tvekan!

Kommer förbi och hälsar på nästa gång jag är hemma i Gränges!



Många kramar från mig och Fanny!

2010-01-15 @ 22:12:01
Postat av: Sofia

Grattis Johanna och Johan!! Una Maravillosa!! Sötaste lillen jag sett! Hoppas allt är bra med er!! Kommer hem i april, lagom tills du fyller år Johanna, så ses vi då... Sköt om er!! Massa kramar från mig och Mexico.

2010-01-18 @ 06:55:29
Postat av: mäjlin

Va skönt att allt funkar bra =) En riktig SÖTNOS är hon =) Kramar

2010-01-19 @ 09:31:37
URL: http://malinnordh.blogg.se/
Postat av: Therese

Hon verkar vara en riktigt snäll tjej! :) Vad skönt! :D Hon är ju så otroligt fin,eran sessa! KRAMAR!

2010-01-19 @ 23:11:06
URL: http://thereseandherfamily.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Många grattis till er

2010-01-21 @ 09:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"