Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Otäcka snöväder

... NU får det va nog! Visst, vackert är det men det var det redan vid två dm, 6-7 är väl o ta i tycker jag!

Mamma kom hit när hon slutade idag så vi gjorde i ordning oss och Miranda, tog vagnen och gick ut. Men så moddigt och snöigt det var o gå på trottoarerna. Vi gick hem till morfar som bor vid brandstationen (jag bor vid fottas MC) och hundarna stormtrivdes att gå och lukta i "storstan". Men vilken tid det tar när de ska stanna varannan meter! Märks att de inte är stadsvana.. haha mina lantisar. Miranda verkar gilla att åka vagn i alla fall, sover som en stock men det kanske alla barn gör.. =p

Fick ett roligt besked idag, får 3210kr utbetalt av försäkringbolaget för att jag låg inne för havandeskapsförgiftning! Inte fy skam, de betalar 429 per dag man är inlagd på sjukhus + en summa om man får åka in akut. Så vi fick iaf tillbaka lite, med tanke på att det gick nog åt några tankar bensin de där veckorna.

Nu blir de TV!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Wöhöö! Det var ju najs ju! Pengar är ju aldrig fel. :P

2010-02-09 @ 22:46:16
URL: http://viiii.blogg.se/
Postat av: mamma

Kanon!!!

Tack för igår, en mysig eftermiddag..=D

2010-02-10 @ 13:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"