Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

"Nu blev de kväller.."

Idag har jag och Miranda varit på 30-årskalas hos min kusin i Borlänge med hela släkten. Riktigt trevligt! Miranda är så lätt o ha med, hon är så nöjd och fin..=)

Har kollat lite på OS och nu Melodifestivalen, tyckte Darins låt var bra, och tror att den kommer bli ännu bättre när jag hört den några gånger. Det var lite djup i den, inte så ytlig och fjantig som alla bidrag brukar vara. Hoppas den går bra i finalen, och att det går bra för min Andreas Johnson också såklart. Han kommer alltid vara bäst för mig...

Men de där Timoteij tjejerna? Vet inte riktigt vad jag ska säga? Vad tyckte ni?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tyckte att tjejerna var bra,men det är klart att lite finslipning kan göras!=)

2010-02-20 @ 21:40:33
Postat av: Madde

bakgrundsmusiken på dom var ju riktigt bra!! Men texten däremot...

2010-02-21 @ 09:57:53
Postat av: Madde

bakgrundsmusiken på dom var ju riktigt bra!! Men texten däremot...

2010-02-21 @ 09:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"