Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Borlänge

Passar på o blogga medans donnan sover...


Jag och mamma var till Borlänge igår, var skönt att göra något. Har setat inne alldeles för mycket senaste tiden..!
Var på jakt efter en babysitter, ingen märkvärdig alls. Jag vill ha nån enkel så jag kan sätta henne där ibland när hon ska vara lite mer vaken och jag helst måste göra något annat. Så vi får väl se om hon gillar att sitta där eller inte, hon är en riktig knäflicka annars. Mest nöjd när hon får sitta med i knät..
Blev denna:


Och gymställningen fick hon av sin mormor..=)
OCh en klänning och kofta av mormor till hon blir lite större..


Jag köpte lite kläder också, några svarta toppar och en jättefin skjorta.
Skärpet fick jag för 25kr och hårbandet för 15 kr.. Bra med rea ibland..



Tyckte de va lite gulligt...

Idag är Johan på Svenska Rallyt, han åkte vid halv fyra imorse. Har ingen aning om när han kommer hem...=(
Nä nu håller Mirnada på att vakna, då ska hon äta sen ska vi fredagsbada! =)

chiaaoo




Kommentarer
Postat av: Lina

Mindie älskar sådana gym, så det blir nog kanon. Babysitter är också bra att ha =)

2010-02-13 @ 11:22:05
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/
Postat av: malin

aha fler som förlorar sina mannfolk till rallyt i skogarna.. min försvann vid 04 tiden oxå hehe

2010-02-14 @ 09:34:06
URL: http://benzbruttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"