Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Svärmor kräver ett nytt inlägg

Igår kokade jag knäck och kola... Knäcken blev bra men kolan blev något hård...=P

Idag var vi hos Johans föräldrar och då kokade jag ljus och mörk kola där med, och dom bidde bättre.. Så nu vet jag, den kolan ska koka MAX 3-4 minuter.. Man hinner ju knappt tänka innan de ska hällas upp på plåten!

Sen spelade vi Melodifestivalspel och käka kola så jag har både ont i magen och käkarna nu=)

Har även julpyntat lite här hemma så det är julmysigt nu! Imorgon blir det ännu mysigare för då kommer granen in, ingen jul utan en julgran!! Helst riktig och det ska jag få iår, äääntligen. "-Ingen plast när jag bor i hus", de har jag alltid sagt.


Är även klar med julklapparna. I alla fall till alla andra. Ska åka in en sväng i veckan och köpa lite till mitt lilla hjärta bara..




Ikväll blir det en lugn kväll på soffan!!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Håller med! riktigt julgran MÅSTE de va =)

Vi fick våran idag så den ska kläs imorgon :)

2010-12-18 @ 18:04:53
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Britta

Jag mumsar kola nu mä =) Du lär nog koka mer innan jul!

2010-12-18 @ 20:41:41
Postat av: Malin

Jag gör det enkelt första julen, jan visar vad han vill ha i julklapp sedan köper jag å slår in!

2010-12-19 @ 07:51:08
URL: http://benzbruttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"