Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Mirandas rum på G....

Tack för alla åsikter om tapetförslagen!!!
Gillar själv nr 3 bäst också men har ändå tänkt om lite. Jag tror att mönstret kommer fram och gör sig mest rättvist om våderna går ihop. Därför kommer jag ha 3 våder ihop på mitten av långväggen. Hade tänkt på det först och så kommenterade även en läsare precis det jag tänkt. Så nu blir det så istället. Kommer dock ha nån fjäril ändå nånstans=) Men ska beställa tapeten imorgon för då hade de 20% rabatt på alla tapeter... Så om nån ska köpa tapet, passa på på Nordsjö Ide&Design nu i slutet på veckan i i helgen..!

Idag har jag färgat min mammas hår och sen tog hon Miranda ut på promenad så jag kunde jobba lite. Det är ju Covertapet på alla väggar och spacklat där det behövs... Imorgon ska hela rummet målas vitt. Och i söndag blir det golvläggning...

Klippte även mitt utegångsfår till sambo idag!! Herrgud hur han såg ut... Nu ser han inte ut som en gangster nå mer=)


Nu ska jag elda lite sen sängdags!


Kommentarer
Postat av: mamma/mormor

Tack för igår, hjärtat!

Det känns så härligt utan gråvit underull.:P

puss på er!

2010-12-02 @ 09:18:20
Postat av: Sandra och Lovis

Ja, jag tyckte att dom skulle sitta ihop men att du sätter några våder bara i mitten på väggen..Inte en hel väg. Med ljust på sidorna. Det var så jag menade.. Men usch vad jag krånglar till det. Hoppas det blir bra iaf

2010-12-02 @ 19:20:19
URL: http://viiii.blogg.se/
Postat av: Sandra och Lovis

Jo, Lovis har 3 våder i mitten bara. Jag tycker det är jättefint =)

2010-12-02 @ 21:50:41
URL: http://viiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"