Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Julen..


Vi har haft en underbar jul! Lugn, rolig, god mat, mysig och med nära o kära. Miranda har fått så mycket fina klappar! Leksaker o kläder i massor, vi/hon tackar tuusen gånger om.

Har varit dålig på och ta kort bara, glömde kameran på juldagen då vi har hos johans föräldrar. Så jag hoppas ni andra tog mycket kort så jag kan snika några!!

Julklappsöppning på julaftonsmorgon hemma...

Miranda fick en barbagunghäst!

På julafton var vi hos mina föräldrar. Miranda tyckte mormor hade en fin tomte...

Ett tappert försök att få oss båda på bild, men det blir bara suddigt med mobilen..

Mammas lilla underbaring var så julfin i sin klänning!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hon var ju jättefin :)

2010-12-28 @ 21:35:12
URL: http://viiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"