Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Bara för att jag har tråkigt..

.. så gör jag en onödigt vetande jag med!

1. Hur gammal är du om fem år? Då är jag 28... Shit!

2. Vem var den sista du träffade?
Johan för nån minut sen.. Katten var här o sa hej också..

3. Hur lång är du?
156cm

4. Vilken var den senaste film du sett?
The Notebook, och herrgud vad jag bölade här igårkväll!

5. Vem ringde du senast? Mamma!

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem?
 "Taaaaaack"

7. Vad är dagens planer?
Kvällens planer är bara att skriva klart detta o sova..

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
 Ringa, eller ja det beror på vem !

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda?
Gifta!

10. När såg du senast din mamma? I torsdags hade vi en heldag tillammans... <3

11. Vilken ögonfärg har du? Grön/gul/gröngrangrishiga

12. När vaknade du idag?
8.40, då hörde jag lilla M så då bussa jag upp sambon o låg kvar..=)

13. Har du någon gång hittat en katt?
Nej....?

14. Vilken är din favoritplats? Njuter att vara utomlands i en solstol men kan uppskatta soffan hemma lika mycket...

15. Vilken plats föredrar du minst? Att stå fråmför en full diskbänk och veta att jag måste ta itu med detta.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Har egen salong och ett perfekt hus!

17. Vad skrämde dig som barn?
 Drömde ofta att traktorer och lastbilar körde över mig, om och om igen...

18. Vem fick dig att skratta senast? Johan, han totaldissade mig när jag försökte spela dataspel=)

19. Är du för ung för att äga vinylskivor?
Ja alldeles alldeles på tok för ung!

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Både och...

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Utan... ;)

22. Hur många kuddar har du i sängen?
Två, men sover oftast under dom.... (?!)

23. Hur många landskap har du bott i?
 De enda riktiga Dalarna..

24. Har du någon gång spytt på fyllan? Grumpfh, ja med det var dåliga jordgubbar sa jag ju!

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Strumpor e bra sköna!

26. Är du social? Både och. Ibland väldigt pratglá och kan tala med alla men emellanåt vill jag inte träffa nån!

27. Vilken är din favoritglass? Glass har aldrig varit en passion med en våffla med en daimkula är inte dumt!

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon?
Upptäcka världen! Och shoppa kläder...

29. Tycker du om kinamat?
Föredrar Thai men Kina är helt oki..

30. Tycker du om kaffe?
Nej Huwa! Men ibland skulle jag önska det bara för o känna mig vuxen..

31. Vad dricker du till frukost?
Mjölk eller juice... Eller inget alls. Är väldigt dålig på att äta frukost.. =(

32. Sover du på någon särskild sida?
Nä, det tror jag inte...

33. Kan du spela poker? Nja det vore väl synd o säga...

34. Tycker du om att mysa? Ja, vem gör inte det?! Att mysa med min lilla tjej är väl det bästa jag vet!

35. Är du en beroendemänniska? Nej, inte av nått.....

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Jajamensan..! Träz!

37. Vill du ha barn?
Har en perfekt liten dotter och det får räcka just nu...

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska bara, har läst Spanska men de enda jag lagt på minnet är svärorden! haha

39. Har du någonsin åkt ambulans?
En gång, i lugn fart.. Hade fått nån slags allergisk reaktion, men det var inte så akut..

40. Föredrar du havet eller en pool?
Inget slår att ligga och flyta i havet!

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Kläder och inredning... Och på Miranda.

42. Äger du dyra smycken? Nja, dyra är dom väl inte. Men nått guldhalsband har man väl...

43. Har du någon gång testat narkotika?
Nej skulle aldrg komma på fråga

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen?
En knäck!

45. Vem är den roligaste människan du känner? Oj, hur ska man kunna välja en? Känner så många underbara och roliga människor!

46. Välj ett ärr på din kropp?
Har ett rejält på fingret, men det sjuka är att jag inte vet vad jag gjort?!

47. Vad har du för ringsignal?
Nån slags medeltida melodi...?

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja, mamma har lite kvar hemma...

49. Flirtar du mycket? Nja, det kan jag inte påstå=)

50. Vart togs din profilbild för din blogg?
 Hos svärföräldrarna, ute på gården. En underbar sommardag!

51. Kan du byta olja på bilen?
Lämnar helst in den

52. Har du fått fortkörningsböter?
Nej, inte än.. ;)

53. Vilken var den senaste bok du läste?
"Så länge vi båda andas" Sista Twilight boken... *älskar*

54. Läser du dagstidningen?
Nej, bara på nätet...

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nope...

56. Dansar du i bilen? Nja, svänger lite och sjunger högt. Miranda brukar se ganska förvånad ut, men hon diggar de=p

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast?
Bandit

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Ett recpet på glasyr te min "faster"..

59. När var du i kyrkan senast?
Mirandas dop

60. Vilka personer utmanar du?
Den som vill!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"