Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Baka Baka Baka

Har bakat saffranslängder nu på förmiddan, en med mandelmassafylning och en naturell. Sen blev det några hederliga lussekatter också men dom vart och se för hemska ut!! Det var inte min grej! Just nu är det saffransskorpor i ugnen och sen blir det mjuk kokoskaka tror ja. Lika bra o fortsätta när köket ändå är stökigt..!

Blev riktigt juligt här nu känenr jag så det blir köttbullar, potatis och rödbetsallad med julmust till lunch.... Gött!


Ska göra mjuk pepparkaka i veckan med nån slags glasyr på, men hade inga ingredienser idag! Gud va jag älskar o baka, men dt är bara så tråkigt innan man kommit igång. Och idag har Miranda varit medgörlig så  då är det ännu roligare!


Om nån vecka blir det ju kola o knäck kokning också. Iår ska jag göra ALLT jag inte kunde förra året då jag blev inlagd. Ser fram emot det, så förkylningsbacillerna kan söka sig nån annanstans om de tänkt sig hit!


Kommentarer
Postat av: Malin

tänkte bara ett stort HMMMMMMM på sista meningen asg

2010-12-08 @ 13:58:37
URL: http://benzbruttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"