Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Jag ska måla hela världen lilla mamma


Mirandas mormor har stickat denna underbara jordgubbemössa till henne, och hon blev så otroligt söt! Nu hoppas jag att jag hittar en röd höstjacka eller overall bara!!

Tack världens bästa mormor!!

Kan visa lite vad jag gjort de senaste dagarna. Håller på och målar möbler för fullt. Är helt såld på att göra om gammalt till vitt nu. Det tar sin lilla tid men jag tröttnar aldrig, men det gör Miranda så jag får ta lite i taget!

Hittade en gammal stol på min farmors vind/vedbod som jag tyckte var helt underbar, än bättre skulle den blir med lite färg.
Så här såg den ut före:

Och numera ser den ut såhär...!



Älskar den!
Har även målat några gamla fönster som jag ska ha som "tavlor" och en av dom som fotorram. Sen hittade jag en gammal stol jag haft i lekstugan, den målade jag om och ska ha i Mirandas rum...



Och till min favorit,
det vackra gamla fönstret som ska hänga över min fina skänk
jag köpte på auktionen. (som ännu ej är klar)


Har slipat, lagat och putsat, sen målat och slipat lite igen för att få tillbaka den gamla känslan... Åh så jag längtar tills jag får inreeeda!

Har kikat på Fångarna på fortet nyss, hade pausat eftersom Miranda vakna gång på gång, men nu har jag sett klart. Det var lite småroligt, längesen man såg de! Och tyckte det var bra för de hade inte krånglat till det, utan det var precis som vanligt.

Imorgon blir det en lugn dag, behöver vila upp mig efter allt målande. ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"