Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Min krigare

Hector är verkligen min misse. Han är verkligen med mig 24-7 om jag är hemma. Och det märks att han är fundersam när jag är lite hängig.

Jag har haft skitkul i helgen men herrgud vad det tog på mig. Först idag är jag väl "back on track"..... Han har inte lämnat mig en sekund när jag legat o vilat, när jag rumlat ut på toa så går han med. Han tycker inte om när jag inte är mig lik, det är ett som är säkert.

Nu på morgonen har har varit lugnare éfter som jag varit piggare. MEN jag reste mig för fort ur soffan och eftersom jag har väldigt lågt blodtryck så blev jag så yr att jag var tvungen och sätta mig igen. Så jag "föll bakåt" de sista stegen ner i soffan och tog mig för pannan.... Då hoppa han från fönsterbrädan, kuta över golvet skriiikandes "mja, mja mja ,mjaaauee" och fram till mig, ställde frambena på magen och börja stångas i ansiktet.


Mammas lilla hjälte, du är otroligt dryg ibland men gud vad jag älskar dej!


Kommentarer
Postat av: mamma

Ja, djur är otroliga på att känna av hur man mår!

Trycker sig emot en och visar att dom finns där för en..

Visst märks det att Hector är mattes älskling =)

2010-08-31 @ 09:15:29
Postat av: :)

ååh, så fint! :)

2010-08-31 @ 10:39:38
Postat av: Michan

Aw, vad gulligt.

2010-08-31 @ 11:21:41
URL: http://michanelfgren.blogg.se/
Postat av: Maria Thunberg, Västerås

Så kul att se ett nytaget foto på Minis brorsa!

2010-09-01 @ 19:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"