Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Klippdag=)


Hade renovering på mina nära o kära igår. Fixade svärmors hår och även systrarna Holmström lite. Madde kan man väl säga stod för den stora förändringen som vanligt..=p Tyckte hon blev så fin!
Före:


Efter:

Snodde bilden från dej Madde, hoppas det var OK=)
Foto: Julia Halme

Lite skillnad i redigering och typ på bilderna kanske men ni ser ändå!

Idag boooorde jag städa. Men jag orkar inte, men jag måste. Vi har inte ens plockat bort tacosen från i lördags på bordet. Skäms på mig.

Men jag tror jag tar en trip till Sandra istället på dan..!




Kommentarer
Postat av: Madelene ~ Mina bilder, mina drömmar!

Klart man måste hitta på någonting stort, ska det göras så ska det göras på riktigt, inge småtoppning heller! Även fast det var Tessas idé :P

2010-08-05 @ 22:43:02
URL: http://madde91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"