Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Hjälp!


Har äntligen hittat den helröda som jag sett framför mig. Jag har tänkt att hon ska ha en röd overall i höst/vinter och den ska inte vara nå prålig, och då hitta jag äntligen denna efter lite letande....

MEN

vilken storlek ska man ha, är ytterkläder ofta stora, hur mycket större ska man ta i?
Miranda har ganska exakt 74 nu, inte på alla byxor för hon är rätt kort men annars sitter 74 bäst på de mesta.

Vilken storlek skulle ni tagit ??
Vill ju beställa så den inte tar slut, men har så svårt att bestämma mig!



Kommentarer
Postat av: Jasmine

jag har samma problem! :) har hittat den perfekta men vågar inte köpa den i 74. fast den ser JÄTTE stor ut i 80. krångligt. alessa har ju 74 i allt nu. sen är det ju ett tag kvar till vintern. jadu johanna. jag måste nog tyvörr vänta & se. :/ den var i alla fall jättefin!

2010-08-24 @ 08:41:38
URL: http://jasminerabogliatti.blogg.se/
Postat av: Jasmine

ja jo så kan man tänka :) den kanske är jättestor i början men som du säger så sitter dem ju mest i vagnen? kanske kan dem gå i vinter & märker man att den är för stor får man väl helt enkelt köpa en mindre. är ju inte så att världen går under :) jag funderar på att köpa en 80 & prova den på henne hemma. är den på TOk för stor kanske jag byter till 74. men min dam är ju som sagt väldigt stor & lång också. så klurigt dethär. jag har hittat en på lindex, vart köper du din?

2010-08-24 @ 09:07:46
URL: http://jasminerabogliatti.blogg.se/
Postat av: Anonym

strl 80! hon hinner ng växa i den...och om hon inte gör det så ska hon ju ha kläder under och kunna röra sig! det är aug nu och 4 mån kvar innann det bir "riktig" vinter!

Lycka till!

2010-08-24 @ 09:43:12
Postat av: Tessa

Jag hade absolut inte köpt stl 80 åt Miranda. Hon är inte lång, ytterkläder är SÅ stora ändå så hon kommer få plats utan problem hela vintern (självklart lite beroende på märke på overalen)



Melvin är ovch har alltid var stor, som du vet :), och han kan fortfarande ha sin overall utan problem från förra vintern, stl 86. Han har minst 92 i vanliga kläder..



Visst att dom ska få plats osv. men det får inte bli för stort heller, då blir det bara bökigt å obekvämt för henne..

Tror absolut att hon kan ha en 74 och att det räcker hela vintern..



Ta med henne å prova!!!

2010-08-24 @ 12:05:25
URL: http://tessa84.blogg.se/
Postat av: maaaaaaaaalin

tuverr slipper du nog inte undan å köpa 2 overåler i vinter... brukar bli så första året...

2010-08-24 @ 13:08:07
URL: http://benzbruttan.blogg.se/
Postat av: Tessa

Beställ en å skicka tillbaka om de blir fel.. Ja tror iaf att hon kommer drunkna i 80, det är stor skillnad på 80 på vanliga kläder och 80 på ytterkläder...

2010-08-24 @ 14:12:43
Postat av: Lina

Jätte fin, vart hittade du den? Jag skulle ha tagit 80 på den, det går ju att skicka tillbaka om det blir fel. Men jag skulle verkligen ta 80, mindie har också 74 men jag ska köpa en i 80!

2010-08-24 @ 22:03:22
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/
Postat av: Johanna

Det är från nameit.se.........

2010-08-25 @ 08:47:27
URL: http://redshavemorefun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"