Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

God Morgon!

Inatt slog Miranda till med en rejäl sovning. Hon somna kring nio igår och sov till åtta imorse, UTAN att vakna för mat. Haha, jag vet att än så länge är det en enlångsföretelse men man kan ju hoppas på fler sånna nätter. Jag är då glad och utvilad!

Pysslade lite igår, pimpade Mirandas vällingburk lite!

Så nu är den lite roligare tycker jag...


Miranda ligger på golvet och kämpar för fullt med sin krypning... Hon har inte kommit på det än riktigt. Spänner bara ut magen och höjer upp armar och ben, eller står plankan. Imellanåt tar hon sig framåt, och man tror -"nu så har hon kommit på". Men sen blir hon förbannad och allt är som bortblåst.

Men vi tränar på, är ju rätt skönt så länge hon är still ändå...

Är sugen på att gå på loppisen på Hammarbacken idag men har ingen att gå med så jag får ta det nån annan helg! Tråkigt att gå själv...

Senare blir det 50 års kalas för min faster. Mat och trevligt sällskap är aldrig fel....

Ha en skön ättermiddá!


Kommentarer
Postat av: emelie

Ok, ja hör med honom först, för min syster och hennes pojkvän behöver en lägenhet omgående :)

Tack va snällt..

2010-08-07 @ 15:24:26
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: e

Självklart inte =) de får ni sköta, vi kan ju höras närmare, men då vet ni att dom är intresserade iaf :D

2010-08-07 @ 23:05:58
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"