Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Vilken ljuvlig helg!

Vilket ljuvligt väder det har varit i helgen!
En riktig superdunderpåsk!
I Lördags var vi hos mamma och pappa på påskmidag. Miranda sov i vagnen på altan i över 1½ timme! (Ovanligt länge för fröken). Igår var jag oxå dit, jag och mamma tog en promenad ut till pappa, brorsan och sara som var ute och anglade... Jösses vilka gäddor de fick! Den minsta var kring 1,5kg och 3 st kring 5kg! De e inte illa de! Och vi fick bra med motion för vi gick jättelångt, med vagn o allt=)



Idag blev det en kortvända till kupolen. Var tvungen att byta babyvakten, den har krånglat ända sen jag köpte den. Hoppas att den nya fungerar bättre. Dom e ju till för att man ska kunna slappna av, och det kan man inte när jag inte vågar lite på att den fungerar.
Hittade lite kläder oxå, men bara tre plagg..

Från Jeansleggins från Vero Moda och resten från Cubus...


Kommentarer
Postat av: Madde

JAg tänkte köpa såndär med ankare på idag, men gjorde det aldrig! :P

2010-04-07 @ 14:46:47
URL: http://madde91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"