Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Vaccin idag!

Idag har min lilla tjej fått vaccinspruta, en i vardera lår... Och usch så ont det gjorde! Men hon var såå duktig, var ledsen i bara nån minut men sen var det bra. Just nu är hon lite gnällig men jag vet inte om det beror på det, lite tidigt än kanske. Får se om hon klarar sig från feber eller om den kommer smygande ikväll.
Hon var 59,5 cm och vägde 6520.

När vi varit på BVC gick vi hem till Sandra som bjöd på mat och cheescake. TACKAR! Sen satt vi och myste i solen i ett par timmar. Gud så varmt och skön vårsolen är! Sen blev det en runda på stan. Köpte en klänning, kanske blir en till dopet om jag inte hittar nån annan....


Nästa vecka blir det babymassage också, det ska bli mysigt tror jag. Ni som gått på de, va tyckte ni?


OM Miranda mår bra imorgon ska jag med mamma till Borlänge, men det är bara om jag inte märker nån symptom alls på Mira. Hoppas hon mår bra....!



Kommentarer
Postat av: Lina

Oj stora tjejen, gud så fort tiden går =)

Babymassage tyckte jag var mysigt. Men Mindie var nog för stor, hon var 6 månader och alldeles förnyfiken på alla andra =) Men Mirandas ålder är nog alldeles perfekt =)

2010-04-12 @ 21:20:24
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Stora flickan! Alessa var 63 cm lång & vägde 6750. Min lilla knubbis. Visst var det jobbigt när demt og sprutorna? Usch.

2010-04-12 @ 21:39:51
URL: http://jasminerabogliatti.blogg.se/
Postat av: Maria Karlsson

Vad gott med cheesecake :)

2010-04-12 @ 22:24:42
URL: http://shocker.blogg.se/
Postat av: Martina

när ska hon döpas? hoppas hon klarar sig från feber är jobbigt å se dom små må dåligt. Tilja klrade sig då men nu har hon feber. gud va kul med babymassage berätta mer om de sen. nyfiken. ha de bra. kram

2010-04-13 @ 08:10:53
URL: http://mindrommittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"