Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Torsdá!

Miranda ville gå upp kl 5 imorse men det ville inte jag! Så hon bökade och gnällde ett bra tag innan hon insåg att vi inte skulle gå upp. Så hon somnade om tack o lov! Sen gick vi upp vid halv nio. 

Just nu kollar jag på Malou-Efter tio och Miranda har slaggat in på en kudde bredvid mig. Ska nog plocka undan lite i köket då. Senare kommer Johans Mormor, ska hjälpa henne med utväxten. Ska springa ner  o hämta en bullpåse bara så vi kan fika när färgen verkar.

Miranda börjar bli så stor nu!
 Hon är helt stabil med huvudet när hon sitter i ens knä och i famnen.
Sen älskar att ligga i sitt babygym nu! Hon kan vara gnällig och jag tror att hon är hungrig, trött eller gossjuk men inget jag gör hjälper! Då har jag provat lägga henne där och -hon blir nöjd?! Sötfia! Hon har börjat greppa ganska mycket nu. Hon har en liten kaninskallra som hon håller i öronen och den kan hon hålla flera minuter. Hon slår med den och "gömmer sig bakom" den och har den i munnen. Och leksakerna i babygymmet får sig en riktig omgång varje gång. Hon slår o slår, och sen skrattar hon=O) Ska träna o ligga lite mer på mage bara för just nu är det inget hit, hon blir bara sur att hon inte ser som hon vill.

Igår badade vi också, jösses var blöt jag var efteråt! Hon var helt stollig!
Hon tog avstamp mot kanten längst ner i baljan, for genom vattnet upp och slog huvudet i kanten högs t upp. Och gud så roligt det var. Hon sprattla som en liten fisk, och jag skrattade hur mycket som helst för hon var så söt. Och när jag skrattade tyckte hon det var ännu roligare, så då sprattla hon ännu mer!
EN sak är så säker, jag var dyngsur, fick byta alla kläder, t.o.m trosorna! haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"