Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Tisdag!

TUSEN TACK FÖR ALL UPPVAKTNING, BLOMMOR OCH PAKET!

Har haft två riktigt trevliga dagar med besök och fika! Tack alla!

Lisa och Kim var hit efter hela Johans släkt varit här, Kim gjorde ett tappert försök på att äta upp fikat som var kvar men han kom inte så långt. Så jag har en hel del kvar. O vem ska äta upp de?!!
Måste försöka hitta en present åt Lisa oxå. Hon fyller 20 på Fredag. Hade en bra idé men det sket sig. Så nu lär jag tänka om... hmmmm

Idag blir det babymassage på BVC för första gången.
Mira är lite kittlig så vi får väl se hur det går... ;-)
Ska bli spännande iaf...!

Så fin bild på Felicia och Mathilda från igår...




Mammas äääälskling!


Kommentarer
Postat av: :)

men gud så söt hon är, älskar de där små knubbiga vecken på armarna, haha!

2010-04-20 @ 12:29:37
Postat av: Madelene ~ Mina bilder, mina drömmar!

Vad sööt hon är! :) .. De alla flickorna! :D

2010-04-20 @ 13:15:39
URL: http://madde91.blogg.se/
Postat av: sandra

vicka söta tjejor! =)

2010-04-21 @ 15:04:46
Postat av: Jasmine

Så fin hon är eran dotter! :)

2010-04-23 @ 08:41:44
URL: http://jasminerabogliatti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"