Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Myspys dag med lite shopping igen!

Idag har vi mest tagit det lugnt. Vi har mest myst i soffan och lekt i gymmet. Fast det blev en promenad också. Var ju 12 grader ute, så man fick använda vårjackan! Gud så skönt!

 Var och handlade lite mjölk och smör och så kika jag lite på Vero Moda. Letar efter en klänning till dopet, men jag vet inte nå vad jag vill ha för färg.. Hittade en blyertsgrå men det kanske inte passar? Kanske ska vara mer sommrig när det är sista helgen i maj? Tänker iaf inte vara propert klädd bara för att det är kyrkligt. Vill ha det ledigt och glatt! =)
Köpte iaf en par jeansleggings till. Köpte ju ett par i Borlänge och de satt så pass bra så nu tog jag ett par till i en annan jeanstvätt. Den fanns i Borläge också men slut i min storlek...! Måste fylla på en hel del i min garderob, kroppen är inte som vanligt när man varit gravid och ammar. MEN jag trodde inte att det skulle vara såhär, att allt var för stort, snarare tvärtom. Miranda äter upp mig...! Fast bomben kommer väl tillbaka när jag slutar amma antar jag.. ;-)

Jeanslegging från Piecies, Vero Moda

Hann med o baka kakor nu på kvällningen också! Haha

Ne nu fick vi främmande av Svärmor o Svärfar!

Go Kväll allihopa!


Kommentarer
Postat av: Madde

de e bekväma de där jeanslegginsen, alla mina är från vero moda! :) .. jag har 3 par, ett par jeansblå, ett par grå och ett par svart!! :)

2010-04-07 @ 14:48:08
URL: http://madde91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"