Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Freeedag!

Det är Fredag och jag är så fruktansvärt godissugen! Vill att Johan ska komma hem så jag kan dra till MM och plocka mig en påse! Eller borde man låta bli? Ja det borde jag men vill inte! Vi väntar lite med den där beachträningen.. hehe

Miranda har precis somnat så jag ska upp och bädda och ta reda på lite tvätt så jag bara kan slappa resten av eftermiddan.

Imorgon ska jag ut och rida! GUD SÅ UNDERTBART! Har verkligen längtat efter det. Kändes som jag var gravid i en evighet när jag inte fick rida. Men imorgon blir det av, tror jag iaf, eller på söndag har inte pratat med Lisa än....


Nehe nu har hon vaknat, ??? vad nu då?


Chiao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"