Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Armhävningar!




Hon gillar INTE att ligga på mage men idag låg hon flera minuter och det är rekord. Så hon fick träna armarna lite. Men hon är inte i närheten av att försöka vända sig eller nått sånt.... Här tar vi det lilla lugna...=p

Såhär ska hon helst ligga, men handen i munnen och gör ljud, för de låter ju så roligt om man har handen i munnen..=)



Mådde inga bra igår, frös, hade nog feber och riktigt ont i huvudet och kroppen. Men mår mycket bättre idag så jag ska försöka pallra mig upp på stan och handla iaf. ....

Trevlig Fredag på er!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Kerstin vänder sig inte heller än, hon har gjort de 3-4 ggr men de har nog varit omedvetet. de där med handen i munnen känner jag igen, men kerstin vill suga på tummen, försöker få henne att INTE ta tummen utan napp istället men hon är envis :-P

2010-04-23 @ 14:38:51
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: Lina

Gud så söt hon är =)

2010-04-24 @ 10:35:14
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/
Postat av: Farmor

Farmors lilla hjärta <3

2010-04-25 @ 09:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"