Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

New shooooes

Tack för alla åsikter om färgval, ni var verkligen eniga! Och ni höll med mig, jag tycker den gråa så jag tror min älskling får ge med sig i det läget...!

Köpte med mig några riktiga sköningar hem idag. Jag märker att jag blir mer o mer i riktigt behov att SKÖNA skor, jag har alltid varit den som tar snyggt före skönt och praktiskt. Speciellt när jag jobbar. Jobbar ofta i för platta eller för högklackade skor. Nu funkar det inte längre, och speciellt inte när jag bli tyngre och tyngre.. ;-)
Det finns självklart bättre skor som är mer ergonomiska men jag väägrar jobba i foppatofflor eller nå dyra o fula "tanttofflor a la landstinget".....




De är lite täta bara, har velat haft ett par länge men under sommaren blir de alldeles för varma..



Kommentarer
Postat av: Mäjlin

Jätte snygga =D

2009-09-08 @ 18:58:29
URL: http://malinnordh.blogg.se/
Postat av: Britta

Men hörredudu, va är det för fel på fotriktiga tantskor ;) Landstingsskor är ju det skönaste som finns ju. Kraaaaaaam

2009-09-08 @ 22:01:01
Postat av: Stina

Världens skönaste skor! Men de är som du säger väldigt täta, tur det är höst nu typ snart! Och vinter för den delen;P De är beroende framkallande bara så att du vet, har man köpt ett par blir det ganska snabbt ett par till å ett par till ;)

2009-09-09 @ 09:28:09
Postat av: sandra

va fina skor=)

När kommer de någon bild på magen då =) ?

2009-09-10 @ 20:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"