Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Mår bättre

Idag mår jag iaf bättre, har inte tagit alvedon sen den imorse så det verkar som om det var en snabbt övergående pärs jag fick... Peppar peppar hoppas det är över. Imorgon är det åter igen Fredag, och jag har inga som helst planer i helgen. Nått som skulle behövas är att tvätta bilen så v får väl se hur det blir...

Pappa var här på kvällen och mätte lite, han ska hjälpa mig med att göra en sak till sängen. Han ska fixa så att det sluter tätt ända ner i golvet så att katterna inte kommer under och så vi slipper dammsuga under sängen. I dagsläget går inte det för det är för trångt (ca en dm till väggen). Tappar man nått som åker under så får man riva ur allt och ta upp madrassrna för det går inte o komma åt. DRYGT! Så nu blir det fixat, blir lite fräshare oxå...

Ne nu ska fortsätta kolla på de teknik och prylgalna idioterna i Lyxfällan....
"Ta lån för att betala av ett annat lån fungerar ju annars,
om inte ni vet nån annan lösning?"

IDIOTER!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"