Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

En slags uppdatering då

Ja jag är skitddålig på det här med att uppdatera bloggen, men det finns ju inget o skriva om!!!
Okey detta har jag gjort i helgen:
-Lörsagen var jag i Grängesberg hela dan, brorsan var hemma så vi spela kort och hade en väldigt skön dag!
-Söndagen åkte vi ut till Tessa och Roger (eller ja johan cykla jag åkte bil=) och jag fixa slingor i håret på henne och Johan hjälpte till på huset. Åkte till mami o papi sen och gjorde bokföringen. Blev ett parti kort även denna kväll.

Alltså inget intressant o skriva, men jag lovar att bättra mig på uppdateringen svärmooooor! =)

Just nu sitter jag o Johan i varsitt hörn och nyser och snörvlar om vart annat. En dunkande huvudvärk och käkar som envisas med att gäspa konstant- Påväg o bli sjuka? Viiilll inteee..!

Dagarna på salongen är helsega, bara jobb på eftermiddagarna.. Nä kan folk få lön så det blir lite rullians tack! Fast visst det passar väl bra om man är påväg o bli sjuk, är så trött om dagarna tt jag knappt kan hålla mig vaken till 16. Men äter ju järntillskott:!?

Kanske ska nämna nått om den den magen som växer oxå! Men finns inget o nämna där heller mer än att det sparkas som tusan och den börjar bli sååå rund o fin så. Magbild kanske kommer..

Imorgon blir det lunch med Sandra, det ser jag fram emot!
Nu får jag sova det ser jag oxå fram emot!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Britta

Så där ja, så ska det se ut =) Era stackare, hoppas ni inte blir sjuka. Puss på avstånd.

2009-09-15 @ 10:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"