Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

MVC

Var på koll hos MVC idag.. Allt såg bra ut...=) Och som alltid, det är en envis spark-glad liten en jag har i magen...

SF mått 31
Hjärtljud 145
HB  120


Så det var väl bra. Kan säga at 95% av alla jag träffar som vågar sig på en gissning av kön säger flicka. Jag ska ta och göra en riktig lista sen i början av Januari och se vad alla tror.. Själv har jag inte en aning, inte känsla för varken eller.

Nyss hemkommen från Gränges. Har varit och kollat igenom företags året 2009 och jämfört med 2008 så jag vet vad jag ska säga och skicka för papper till F-kassan. Skönt, nu har den biten fallit lite från min axlar oxå..


JAG LÄNGTAR TILLS NÄSTA HELG! DÅ BLIR DET JULGARDINER OCH LJUSTAKAR. Pyntet får väl vänta, tycker iaf Johan, och han lär väl få som han vill. Kan väl hålla med om att det kanske är väl tidigt.. ;-)

Kommentarer
Postat av: Tessa

ja aaaaalldeles för tidigt... pyntar gör man kvällen innan julatfon.. :-P

2009-11-24 @ 09:43:47
URL: http://tessa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"