Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Första Advent

Jag är en riktig julmänniska så nu börjar en underbar tid tycker jag! Fattas bara snö, men jag jobbar på julkänslan ändå=)
Vi tände första ljuset vid frukosten idag... Myysigt!


Sen åkte vi till Sunnansjö och blev bjudna på mat kl 13...
Såå gott. Tack så mycket!

Åkte förbi på MM o handla på vägen hem och då fick jag ännu ett infall:



Så jag åkte hem o snickra ihop ett pepparkakshus! Kommer inte ihåg sist jag gjorde ett sånt, det är inte många i min livstid iaf, det är säkert. Jäklar vad pyssligt det var, så det blev väl inte direkt snyggt men julkänsla det fick jag!


Igår gjorde vi om datarummet till ett framtida barnrum.. Så på fredag ska jag åka till IKEA och köpa lite grejor. Trodde det skulle bli trångt i sovrummet nu när vi gjorde på ett annat sätt men det blev skitbra faktiskt så vi är helnöjda! Nu vill jag ha spjälsäng och skötbord så jag kan börja inreda lite i bebis rum!!


Tack o bock nu ska jag kolla på TV=)

Kommentarer
Postat av: Britta

Jäklar vilket fint pepparkakshus du har gjort ;)

2009-11-30 @ 17:25:08
URL: http://madde91.blogg.se/
Postat av: mamma

Jaa, det var det verkligen!!

Riktigt fint! =D

Svårt det där... jag vet!

puss o kram

2009-12-01 @ 22:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"