Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Back on track

Är så gott som helt frisk, trött men det är jag nog alltid..=p

Igår hade vi en riktigt skön dag på salongen, vi åkte till Örebro och shoppade lite och avslutade med färgkurs på kvällen! Vad kul!

Var även på koll vid MVC igår.
Hjärtljud 150 slag
SF mått 27

Hon hade lite problem med att mäta hjärtljuden för det var ett himla liv där inne, Det sparka och var full rulle så hon trodde på en framtida fotbollspelare..


Satt upp de fina väggorden jag hitta på Tradera idag!
Titanic är och kommer alltid vara världens bästa film så två vackra meningar ur My heart will go on kunde inte passa bättre i vårat sovrum...

Johan är på pingis så jag har soffan helt för mig själv.. Nä nu börjar Greys igen!

Förresten tänk att man ska bli glad för att upptäcka att det är lite vitt ute
Inte mycket men en början:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"