Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

ååhhh sooova

KAN INTE SOVA ALLS!
Har varit så här flera nätter nu, antingen somnar jag inte på kvällen eller så vaknar jag mitt i natten och kan inte somna om. Ikväll kan jag inte somna. La mig vid 22.15 och kämpade i en timme. Sen jag gick ner, åt banan kolla på TV och satt mig här.. Och nu är klockan kvart över 12 och jag är inte trött. Men ska väl snart ge mig på ett försök till.

Natten som va vaknade jag 04.15- Klarvaken. Var bara att gå upp och gö nått sen somna jag på soffan iställe...


Kan ju bero på att man inte hittar en enda bekväm ställning att ligga på.
På rygg -då får jag inte luft
På mage -nja säger sig självt, går inte
på sidan -ont i höften
på andra sidan -"obekvämt, tänk om jag fick ligga på andra"


önskar jag hade lika lätt o somna i obekväma ställningar som denne lille misse...



NEJ NOG MED KLAGANDE, FÖRLÅT MIG=) Men nu kanske jag kan sova när jag skakat av mig lite aggression... natti natt


Kommentarer
Postat av: Hanna

jag har precis likadant. vaknar mitt i nätterna o är KLARVAKEN, o ligger o försöker sova. jag somnar precis en halvtimme innan dottern vaknar = död , hehe..hoppas det ger sig.

2009-11-20 @ 09:40:35
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: Lina

Åååh vad jag känner igen mig. Fick ligga på sida och har täcket under magen och mellan benen, det var det enda som hjälpte =)

2009-11-20 @ 16:03:37
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/
Postat av: sandra

kudde mellan knäna då? Funkar inte de heller? Usch, det är drygt att inte kunna sova!

2009-11-20 @ 22:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"