Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

SOVA!

Sängdags, ska sova och hoppas att jag inte blir väckt av hantverkare kl 7. Det blev jag igår. Då skulle de montera ner toalett och handfat för att några andra ska komma och riva ner resten i badrummet uppepå. Hoppas det inte tar månader innan detta blir klart för då blir jag galen.
Brukar ha kattlådan där inne, och för att de fortfarande ska hitta dit så står den utanför toadörren. ALLTSÅ i sovrummet! Det innebär sand överallt, sand i sängen, de sprätter, de leker med den. Just bara för att den står på ett nytt kul ställe. Åhhh, tror ni de hittar om jag ställer den nån helt annan stans?

Jaja får testa nån natt till.. annars så får de leta om de ska skita helt enkelt.... =)
om inte annat så gör jag såhär med dem i lådan:


Go natt på er. Imorgon ska vi åka till Solsidan kl 9 och klippa och permantenta 12 tanter. De e såå söta så. Ska bli kul!  Nattiii


Kommentarer
Postat av: Britta

Morrn morrn!

Så misit med kattsand överallt!! Hoppas ni får en bra dag på Solsidan. Kram

2009-05-06 @ 08:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"