Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

JAAAAA

Detta möttes jag av när jag kom hem:

De har rivit ut mattan i köket också! Äntligen blir det av. Har väntat sedan oktober. Åh är så glaad!
Och så här ser badrummet ut just nu, usch och fy men ack så bra=)


Kom nyss hem, har fixat mamma i håret. Tog dit men tillslut blev det bra. Krångligt det där och bli ljusare. Så nu ska jag gå ner och äta lite fläskkotletter med potatis och äppelmos från igår!


trallalalaaa jag är så glaaad .. Kram på er!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Är inte hon nå solblekt alls??!! Kul att dom äntligen är på g med golvet =)

2009-05-07 @ 21:03:09
Postat av: Anonym

Om mamma är solblekt? joooodå, oooja.. det är hon.. 100%. =)

2009-05-07 @ 21:33:46
Postat av: Britta

Hahahaha, då är jag inte ensam då =)

2009-05-07 @ 22:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"