Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Ingen tår, ialla fall inte över Greys

.....nära var det på greys många gånger men det gick.

Imorgon har jag lite mamma dag, sak fixa både min mor och Johans mor i håret. Men blir nog ganska sent. Mamma kommer 17.00 för klipp och färg så det tar nog ett tag.

Imorgon kommer de och fortsätter med badrummet, vet ej vilken tid men jag tippar på tidigt..=(
Så här ser det ut i dagsläget
Ser ju värre ut pga att ingen toalett eller handfat är där men ändå, usch det behöver bytas!



Och jag har gjort nått jag ångar, men ändå är glad för, men åh jag ville inte.

Det gör ont i mig, det är så tomt, det är hemskt. Jag saknar den så jag blir alldeles tårögd. Men nu är den ett minne blott. 
Men nu ska mina tänder bli o må lite bättre förhoppningsvis, om det nu beror på den. Men det ska det göra annars då! 
Snyft. asså de e helt sjukt, kommer jag klara mig utan?!??! Saknar den såå efter bara 7 timmar! Känner mig urlöjlig.





Kommentarer
Postat av: Mamma

Vet att det varit ett tufft beslut men jag tycker det är starkt gjort att ta det!

Tänder är också viktiga, och du har ju "filmstjärnetänder"som en tandläkare sa till dig!

Ses på eftermiddan, då dår jag pussa lite på dig =)

2009-05-07 @ 09:03:42
Postat av: Therese

Åh,jag vet precis hur det känns att ta ur piercingen i tungan!!! Jag tyckte det var hemskt!! ;-)men man vänjer sig efter en stund att den är borta!! :-)

2009-05-07 @ 11:24:06
URL: http://thereseandherfamily.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag visste inte ens att du hade haft i tungan :)

2009-05-07 @ 15:47:02
Postat av: Britta

Tack för i dag, Leif tyckte att jag var sååååå fin i håret=)Det tycker jag med. Och va duktig du är som har tagit ur den där otäckingen!!

Puss och kram till dej och Johan

2009-05-07 @ 19:51:44
Postat av: johanna svarar

har haft den i fem år juh!!

2009-05-07 @ 19:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"