Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Sooova

Nu ska jag sova, orkade inte skriva nå seriöst inlägg idag alls... Imorgon blir det en skön dag. Jobbar halv-dag. Sen ska jag åka till världens bästa mammi och pappi och bara myyysa med dom och mina vovvisar.
De var borta hela helgen så jag kunde inte hälsa på och då går min abstinens överstyr....men jag var till farmor och spela lite bingolotto istället, det hjälpte det också..

haha








(flyttade jag hemifrån för tidigt måntro??, neeedå jag är bara lite mammig av mig)







Kommentarer
Postat av: mamma

Jag älskar dig hjärtat!! Längtar oxå när det går många dagar utan att vi ses!!

Hur ska det bli när du åker till Egypten!

Tur du kommer i helgen och hjälper oss tapetsera..

då kan jag krama lite extra:)

2009-03-20 @ 08:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"