Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Shoppingdag

Har varit med mamma i Borlänge idag och handlat lite. Blev en hel del smått inför resa. Gud vad solskyddsfaktor e dyrt! Men det måste man ju ha, "man kan inte steka kött utan smör i pannan" som min käre bror M sa en gång. Ganska klokt faktiskt! Så det har jag inhandlat nu, i alla olika nivåer, 15,10,6 och 20 har jag nu. Så nu lär vi väl klara oss hoppas jag! Köpte diadem, det har jag typ varje dag när jag e utomlands. Nagellack så jag får söta tår och ett par nya solbrillor!

Blev ett par till  Gina jeansleggings oxå och en jättesöt sommartopp från Kappahl(?!)+ lite smycken.


Så nu är jag redo att åka!! Ska hämta resväskorna i Gränges nån gång under veckan sen blir det packa av, MEN ska inte ha så mycket men den här gången. Ska försäka iaf. Har alltid med mig för mycket och jag vill ju kunna köpa med mig nått hem också... Men antar att Johans väska inte kommer väga så mycket så min kan ju väga desto mer... =p


Dessa blir vi jag att läsa i Egypten, om jag hinner alla tre. Den sista e Johans...


Snart ska vi iväg på bio med mamma och pappa och Andreas och Annso. Män som hatar kvinnor.. har väldigt höga förväntningar nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad tyckte du om filmen? =)

Du tror inte att allt snöande förstörde min fina måndags frisyr som du gav mig :( Men är fortfarande väldigt glad över att vara nyklippt:)

2009-03-23 @ 18:44:51
Postat av: Johanna Holm

De var riktigt bra, inte kanske det bästa jag sett men riktigt bra. Hoppas mer på de nästkommande dock.

2009-03-23 @ 20:30:45
URL: http://redhavemorefun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"