Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Måndag!

Har kollat på ett inspelat Gossip Girl från igår, åh det är så bra!  Spännande oxå!

Tar det lite lugnt ikväll, resterande kvällar kommer bli desto mer hektiska. Ska inte hämta väskorna förrän torsdag kväll så det lär väl bli att packa upp lite på köksbordet eller nått imorgon. Nu börjar jag bli lite smånervös faktiskt, tror det är bara för att det är nytt land och första gången med min älskling. Men det kommer bli så underbart!



Filmen igår var jättebra, kanske inte det bästa jag sett, som många sagt, men absolut bra sevärd. Mamma tyckte andra och tredje böckerna var bättre så det låter ju bra om filmerna också blir det!




Nä nu tror jag jag ska sätta mig i soffan igen och softa lite  byyye


Kommentarer
Postat av: Britta

Hej på dej du!

Jag tyckte filmen var den bästa jag sett. Har du läst böckerna? Annars ska du göra det för dom är helt suveräna. Vi kommer in nån kväll. Puss o kram

2009-03-23 @ 21:08:18
Postat av: Johanna Holm

Ja vi är hemma alla dagar utom torsdag. Ta med madde då.. så vi kan gå igenom lite saker hon säkert undrar....

2009-03-23 @ 21:11:57
URL: http://redhavemorefun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"