Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Kalas

Idag har vi varit hos Tessa och Roger, jag o Tessa färgade hennes utväxt och Mathilda, Roger och Johan åkte fyrhjuling på gården.. Melvin sov mest, han har det bra han! Fick korv med bröd oxå.. Tackitack !!

Sen blev det Kalas i Nyhammar med hela släkten, då är ljudnivån på topp med alla barnen.. =)


Melodifestival idag då? Jag vet inte om ja ska titta. Har ingen favvo alls men vem som helst får vinna utom Ugglas. Jag KAN inte lära mig att gilla låten, hur mycket jag än försöker, tittar inte utan bara lyssnar... Nej! Det går inte. SÅ vem som helst bara inte hon.


-13 dagar kvar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"