Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Helgen....

Fick bikinin från Nelly idag! Gick superfort tycker jag... Felbeställningen visade sig inte vara helt pjåkig.. Kunde ha nederdelen iaf, fast jag trodde det skulle va "fel" storlek. Men var tvungen och byta överdelen så jag har redan skrivit i lappen och lagt den på lådan. Hoppas den kommer snart så jag har min bikini säker tills resan.. Men de skickade inte med den slimmade snygga kroppen som var på bilden.. Synd, den hade passat bikinin.. =p


Ikväll vet jag inte var det blir, ska nog kolla på Så ska det låta men det var inga roliga med idag så det kanske blir Lets dance istället? Tror att Johans föräldrar skulle kika förbi en sväng, inte säker men det vore trevligt....

Imorgon ska vi ev. till familjen Holmström/Andersson.. Jag ska färga Tessas utväxt där hemma, nu när hon har svårt att gå ifrån Melvin o så.. Men det går nog bra! Så får vi träffa gullungarna där borta också, och minsta M kan få sin present.



Farmor Holmström och Farmor Holm fyller även i helgen så då blir det att gå på kalas... Hujeda mig mycket och göra..!




Kommentarer
Postat av: Tessa

Underbara du!!!

2009-03-13 @ 19:25:05
URL: http://tessa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"