Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

14/3 - GRATTIS!

Stort Grattis till Farmor Inez på födelsedagen!
(johans farmor)





Och till världens söstaste Mathilda som har namnsdag idag!





......och till Taylor Hanson

som fyller 26 år idag. 
Hur många år det än går kommer jag alltid minnas hans födelsedag känns det som. Det är nog ingen mer än mamma som kan förstå hur han/Hanson påverkade hela min tonårstid på olika sätt. Allt gick ut på bara en sak och det var dom i någon bemärklese. Det fanns inget annat som existerade under fleeera år.
Så en sån sak att bara komma ihåg födelsedagen, är piece of cake.



Kommentarer
Postat av: Evelina

hehe just ja, Taylor.. det var verkligen din lilla prins i många år. Så fort jag hör "Hanson" tänker jag på dig =)

2009-03-14 @ 18:46:06
Postat av: Stina

Jo jag vet precis hur mycket Hanson präglade ditt liv=) Hoppas du inte glömt mig=P Jag glömmer inte Zac´s födelsedag heller 22oktober.

2009-03-14 @ 23:40:39
URL: http://chimpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"