Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

En lyckad kväll!

Tack för en jättekul kväll igår allihopa!!
Försökte ta lite bilder under kvällen men det är inte lätt att få några bra kort heller.. alltid är det nått i vägen eller helgalna bilder.. men det är väl det som är kul. Det blev en hel del guitar hero och singstar under kvällen och ljudnivån här var inte låg kan jag säga... Tur att man inte har grannar längre! Vi behövde inte tänka på nått sånt alls. Var så skönt!












Idag ska jag inte göra nått alls. Har precis städat nere så nu är allt rent igen men det blev 5 ICA "kashar" med tomglas och burkar... så idag har vi nog alla en liten jobbig söndag...

Hoppas det blir fler gånger!



Kommentarer
Postat av: Madde

Nu tappade jag hakan ända bort till andra sidan rummet, vad e det jag ser på första bilden? Ser min bror verkligen in i kameran?! Vad hotade du med? ;)

2009-03-01 @ 17:26:28
URL: http://madde91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"