Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Äntligen helg!

Har jobbat lååång dag idag. Kom hem strax efter halv sju... Mycket o göra idag. Men det är bra för då går tiden fortare...!

Har nyss gjort hamburgare och tittat på halva så ska det låta. När vi satt och åt blev det ett himla liv! Brandlarmet gick! O dra min ända in i - vad det tjöt! TRE gånger värre än ett vanligt.  Är ju nått centrallarm som även är i Fottas butik, så det är ju så känsligt. Men vi tyckte inte att det lukta så mycket mat men det lär det ju ha gjort då! Ringde iaf Fottas så han fick komma och stänga av det, gick ju inte att vara inne ens. Han gör det nere på sitt kontor, så han kom efter 5 min med hela nyfikna familjen för att dubbelkolla så det inte var nån annanstans i butiken. Som tur va kom det inga brandbilar, tror det går larm dit också? 


Imorgon ska jag till mamma och pappa och tapetsera! Ska bli såå kul!

  

EN VECKA KVAR!! AHHHH

Kommentarer
Postat av: Madde

men johanna!! Det har du inte sagt någonting om!!

nu kommer jag ju inte våga laga någon mat!

2009-03-21 @ 11:07:49
URL: http://madde91.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hehe! nej visst låter det kul =)Men så säger Ted, att man kan nöjesduscha,, hehe och visst kan ju det vara trevligt :P Vi vill ju inte duscha så länge hos mor å far

2009-03-22 @ 10:02:17
URL: http://viiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"