Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Äntligen Fredag!

.........och vrålhungrig! Men vet inte nå vad jag ska göra för nått. Var inte hemma förräns halv 7 idag. Satt mig ner vid Johan och kollade på nån film. Den var totalt vrickad. Helt sjuk..  Mycket naket om man säger så. Han hade hört av nån kompis att den skulle va bra.. Nu fattar jag varför!

Ikväll blir det nog

som vi ska kolla på.. Få se om den är bra då. Skulle haft lite filmgodis nu när det är fredag.. få se om man orkar gå o köpa nått? Är så godissugen, men det beror väl på att man är så hungrig..


Sitter med inpackning i håret nu, nu vill jag att det ska byggas upp lite och dra ur lite mer färg NU!!!. Skulle vilja göra en avfärgning innan egypten helst... men men.. visar sig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"