Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

nästa sista dagen......

Idag är det min näst sista dag, som dock snart är över, på min semester. Börjar på torsdag igen. =( Tiden går så fort... aja bara o hugga in.

Idag har jag varit med mamma och pappa på sjön och fiskat, abborrarna vette fan vad det är med för dom nappa inte alls nå bra men jag fick en rejäl gädda! Fick den på ULspö( Litet minispö) och den vägrde 3,7 ! Fatta att jag kämpa med denna fisk ett tag! Skitkul, gud vad fiskegalen jag e...... har inte gjort nå annat de senaste dagarna!

Nu på kvällen har jag iaf varit duktig.... Har lagt in bilder som ska skickas på framkallning, fick nån kupong där man fick 100 bilder gratis från Fuji så alla Egyptenbilder blir gratis! Inte dumt, men kändes så löjligt med en faktura på 29kr(portot) så jag la in alla norgebilder med... då blev det:

Haha för 212 kort.. 113kr. Det är inte illa..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"