Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Borlängetur!

Jag och Johan har precis kommit hem från Borlänge... Skulle dit och kika på en synstemkamera och nån 12volts omvandlare, så vi kan ha bärbara datorn i husvagnen nästa vecka... Och vi hitta det vi skulle ha! =)

Så det blev en:
Canon EOS 1000D/18-55



Blev kanske lite dyarare än jag tänkt mig, springer ju iväg med minneskort, extra skyddslins och väska men nu har jag en RIKTIG kamera. Blir lika dyrt som att köpa en lite digitalkamera vart annat år, dom håller ju aldig i batteri t.ex! Inte har då mina gjort det iaf. Så jag är suuupernöjd!!! Nu blir det knäppa av i Norge....!
Någon som har likadan och är nöjd med den?

Ikväll kommer pappa och brorsorna hem från fiskesemestern.. På tiden! Efter 2,5 vecka.. så jag blir nog där ikväll...

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har en :)) Den är jättebra fast jag är inte så duktig på att ta kort men jag lär nog mig :P

2009-07-12 @ 17:16:08
Postat av: sandra

åhh så fin kamera! Hoppas att få se lite mera bilder nu då ;)

kram

2009-07-12 @ 21:27:25
Postat av: :)

du lär ju börja med magbilder när den börjar komma igång, hehe! :)

2009-07-12 @ 21:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"