Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

åhh

Kollade nyss på Twilight... Hade inte sett den...

Jag säger bara åhhh, jag är helt såld. Var verkligen nått för mig..

Jag blir INTE ofta imponerad på filmer, ser många men ett fåtal når inte eller tilltalar mig inte alls.
Är väldigt svårflörtad när det gäller sånt, vet inte varför.
Beror inte på om de är skickligt gjorda eller nått sånt, är ingen himla kritiker på det viset, kan inte säga vad det är som jag fastnar för ibland. Men nu kommer jag tänka i typ en vecka på den här filmen..
För den här tilltala mig nå enormt. Trodde jag aldrig. En vampyrfilm liksom?


Men åhh så bra den va...

"Du somna ju inte ens?!?!" - sa Johan när den va slut, jag gör det på 9/10 filmer vi ser.

Kommentarer
Postat av: Anna

hehe jag med...den är sååå bra. längtar till new moon som kommer på bio i november.. Just nu är jag inne på 3e boken också, jag hatar att läsa böcker men det här går :))

2009-08-01 @ 10:53:50
Postat av: Madde

Jag sa ju att den var bra! :D

2009-08-01 @ 11:00:23
URL: http://madde91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"