Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Städar!

Håller på och städar och tvättar  för fullt! Och gud vad det är tråkigt!!!

Tog en lite paus i värmen, har säkert 26 grader i våran längenhet vet inte vad det är för fel, drygt iaf.Har varit och hälsat på i Sunnansjö idag, det var riktigt snyggt i vardagsrummet, det har ni fått till det bra!
Blev bjudna på mat oxå.. så gott!

Hoppas vi klarar oss från att bli sjuka nu, Madde hade riktigt hög feber så vi får väl se.. Peppar peppar.. känns som jag använder dom orden varje dag, men det är ju för jag inte varit sjuk på evigheter men jag MÅSTE verkligen
säga det efter man pratat om det, för att känna mig "säker"... Krya på dej madde!!!!




En liten hälsning till Hilding i Slogåsen som oxå var sjuk..=((



Nej nu lär jag fortsätta!

Kommentarer
Postat av: Roger

Hilding Vilding tackar o bockar för krya på dig hälsningen !!

2009-01-18 @ 19:12:49
Postat av: Anonym

hej Hojanna, kan ju säga att ni hade tur!

För när ni var här så hade jag ju inte så hög feber, men nu har jag det! .. upp över 39, så ni åkte i rätt tid!! ..



OchTack,jag ska försöka krya på mig, men man kan ju inte påverka det på nått vis!

2009-01-18 @ 20:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"