Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Grattis!

Grattis till Brudparet som gifte sig igår!

Mamma/Pappa  -  Svärmor/Svärfar



Stort Grattis till Er båda!

Tack för en jättetrevlig kväll igår!

Här är lite bilder från kvällen:
  
 
  
 





Nu ska jag göra mig i ordning och sen blir det coctailfest i snöån med massa brudar och såklart min bästa bästaste Lisa. Var hundra års sen vi träffades känns det som..
Nä nu lär jag börja. Ska blir kul och klä upp sig lite extra. Lägger kanske in en bild sen innan vi drar....


Kommentarer
Postat av: Svärmora

Hej på dej!

Hoppas ni får en jättekul kväll och tack så jättemycket för i går.



Puss o kram

2009-01-31 @ 17:00:23
Postat av: Gunilla

Hej där!

Du får hälsa och gratulera brudparet så mycket från oss!

Ha så kul ikväll, vi syns imorgon!

2009-01-31 @ 20:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"