Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

En dryg dag!

Timmarna bara rinner iväg på kvällen..var o träna efter jobbet. Har inte blivit mycket efter jul alls.. man kommer av sig helt. Sen var jag o handla, ganska mycket så det tog ett tag.. var inte hemma förrens typ halv åtta..
MEN hela dagen annars har jag inte gjort nästan nånting, är suuperlugnt på salongen, speciellt idag.
Så man går bara o kollar på klockan och då minsann går tiden sakta. ..
Hade min första kund kl 9 sen ingen förren halv 5! Blev några drop in iaf som tur va så de kunde förgylla dagen lite.

Är det bara jag som tycker att det är omöjligt att ta sig ur sängen på morgonen? Är helt död verkligen. Men nu går det ju åt rätt håll på året så det borde väl märkas förändring snart, och bli lite ljusare. Är  glad att man håller sig frisk iaf. Johan är väl sådär upp och ner, ont i halsen och huvudet om vart annat, men jag står än så länge.. Peppar peppar!

Nä nu ska jag ner och slänge in lite baguetter i ungen och sen äta med marmelad och ost på! MUMMA!!! (så träningen blir plus minus noll, vore ju tråkigt annars.. haha)




                                                                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"